Heb je een klacht over een behandeling in mijn praktijk? Vind je dat er iets niet goed gegaan is? Dan ga ik graag het gesprek met je aan om te zien of we tot een voor beide partijen prettige oplossing kunnen komen. Komen we er niet dan nog steeds niet uit? Dan kan je je klacht melden bij de SKGE.
De bij de NVM-mondhygiënisten aangesloten mondhygiënisten werken volgens de professionele standaard en onderschrijven de Gedragscode voor mondhygiënisten. Voor goede zorg en voorlichting ben je bij een NVM-mondhygiënist dan ook aan het juiste adres. De NVM-mondhygiënist is dé specialist op het gebied van preventie en streeft ernaar om samen met u de voor u meest optimale mondgezondheid te bereiken.
De patiënt staat bij de NVM-mondhygiënist op de 1e plaats, maar er kunnen zich onverhoopt situaties voordoen waarover je niet tevreden bent, of waarover je een klacht wil indienen.
Na indiening van de klacht ontvang je een bevestiging met beschrijving van het verloop van de procedure. De klacht zal zo nodig en na instemming van zowel jouzelf als de mondhygiënist worden beoordeeld door een consultatiecommissie bestaande uit meerder onafhankelijke mondhygiënisten. De uitspraak van de commissie is bindend voor alle partijen.
Klachtenfunctionaris SKGE
Stichting klachten en geschillen eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
Telefonisch bereikbaar op maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 17.00 uur.
Sandelhout 1
3991 PZ Houten
06 251 02 563
info@meestersinmondzorg.nl
Openingstijden
Maandag 09:00 – 16:00
Dinsdag 09;00- 12:00
Woensdag 09:00- 16:00
Donderdag Gesloten
Vrijdag Gesloten
Zaterdag / Zondag Gesloten